יתרונות חתונה במלון בוטיק

על חתונה במלון שמעתם?

אנשים רבים לקראת חתונה נמצאים בפני רגעי ההכרעה לגבי שאלת השאלות: איפה להתחתן. גן אירועים או אולם, זו השאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם אך יש עוד אפשרות שכדאי לקחת בחשבון והיא חתונה במלון בוטיק. חתונה במלון בוטיק יכולה להיות הבחירה הכי טוב שלכם ויש לה יתרונות רבים גם בארגון החתונה וגם בתוצר הסופי שאתם מקבלים. בעוד חתונות בימינו מתבצעות בעיקר בגני אירועים ואולמות אירועים, חתונה במלון בוטיק נותנת לחתונה שלכם גוון הרבה יותר יצירתי וסטייל שלא נגמר.

אולמי ארקו

יתרונות חתונה במלון בוטיק

  • חתונה במלון בוטיק מאפשרת לכם ליהנות מארגון קל ובטוח. בעוד חתונות במקומות אחרים גורמות לכם לכאבי ראש רבים, צוות המלון יודע כיצד להתמודד עם אירועים גדולים באופן קבוע והכנת מנות בכמות סיטונאית היא עניין שגרתי וגם כינוס של אנשים רבים. אולמות אירועים יכולים לבצע עבודה טובה אך מלונות ערוכים הרבכה יותר מהם ומכילים עיצוב יוקרתי, מזגנים עוצמתיים לאווירה נעימה וכמובן כניסה מדהימה למלון איכותי.
  • האווירה במלון בוטיק שונה מאוד מהאווירה שיש בכל אולם או גן אירועים. בעוד באולמות אירועים יש כמויות מוזמנים גדולות מאוד, גם מי שרוצה לעבור חתונה קטנה יותר ואינטימית יותר לא יקבל את מבוקשו כיוון שיהיה צורך להציב מחיצות רבות שלא יחמיאו לאירוע. מלון בוטיק מאפשר לכם ליהנות מאווירה אחרת, הרבה יותר אינטימית ופרטית למוזמנים שבאמת חשובים לכם.
  • אחרי החתונה אתם תהיו עייפים, למה שלא תנוחו? תוכלו ליהנות ישר אחרי החתונה מלילה בסוויטה מפנקת עם כל הפינוקים שיש לבית מלון להציע לכם. זו נוחות שיא מצדם של החתן והכלה שאחרי אירוע כזה יוכלו לשים את הראש וכמובן גם במהלך יום ההכנות המעייף.

יודעים לתת שירות

שירות הלקוחות בחתונות לא תמיד כל כך מושלם. יש בני נוער צעירים רבים שעובדים בתור מלצרים ובתור ברמנים, העובדים מתחלפים בקצב מהיר ביותר וכך למעשה השירות יכול להיות לוקה בחסר. במקום להתמודד עם תלונות רבות, חתונה במלון בוטיק תיתן לכם ליהנות מצוות המלון שיודע לתת שירות וזהו עיקר עבודתו.

המאמר באדיבות אולמי ארקו

כתיבת תגובה